1 sierpnia 2014

Rzecz o rzeczach przyjemnych czyli internet o moim podróżowaniu

I to jest post potwierdzający tezę, że jak Ci się wydaje, że już gorzej być nie może, to znaczy że za chwilę coś Cię tak zaskoczy, że będzie tylko lepiej. 

Takim miłym zaskoczeniem był mail od Karoliny i Patryka z karolinapatryk.pl w którym zapytali się, czy nie zechciałabym w ramach wywiadu odpowiedzieć im na kilka pytań. W pełnym jakże miłym zaskoczeniu odpowiedziałam - tak. Przyszły pytania. bardzo starałam się nie opowiadać o wszystkim i niczym,czego efekty możecie przeczytać tutaj ---> wywiad.

A potem zarezerwujcie dłuższą chwilę, aby poczytać o fantastycznych podróżach Karoliny i Patryka. Bo Ja zaglądnęłam na moment a zostałam na ich blogów dużo dłużej.





miłego weekendu :)

4 komentarze:

  1. Udzielasz wywiadów, robi się poważnie:) Gratuluję, a wywiad bardzo ciekawy.Podrywana przez pogranicznika? Dobrze, ze Cię puścił z powrotem.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no powiem Ci, że teraz z perspektywy czasu jest to przezabawna historyjka ;) ale wtedy jakoś nie do śmiechu mi było gdy Pan uparcie chciał na mnie namiar ;P NO ale coś te Ukraińskie chłopaki w sobie mają, bo serce skraść potrafią ;)

      a za miłe słowa dziękuję :)

      Usuń