26 czerwca 2014

Letnia tęsknota za zimą - Morskie Oko

Wiem, wiem jest końcówka czerwca. Wakacje za rogiem, a Ja tu zimowe zdjęcia wrzucam. Ale nic na to nie poradzę, że mnie tak tęsknota za zimową górską aurą wzięła. A to wszystko przez facebooka, gdzie GOPR-owcy wrzucili zdjęcie lawiny na Morskim Oku. A skoro odzyskałam swój dysk zewnętrzny - już działający :) Więc mogę nadrabiam wpisowe braki :) A więc lutowy Tatry - ciąg dalszy :) Fotoseszon nam Morskim Okiem wykonane Blond okiem :)



Powiedzmy sobie szczerze, że ile bym dni nie spędzała w górach to mi zawsze będzie za mało ;) Ponieważ powrót był zaplanowany w godzinach popołudniowych, nie mogliśmy sobie pozwolić na dłuższe szaleństwo na szlakach zdecydowaliśmy się na wczesno poranne wyjście na Morskie Oko. Jedna z lepszych decyzji, bo nie pamiętam kiedy była taka sytuacja, że w schronisku i jego okolicach byłam Ja, dwójka moich współtowarzyszy, GOPRowcy i góry. A reszta turystów przyszła dużo, dużo później.










No dobra, to mamy jeszcze nadprogramową chwilę czasu. To gdzie jeszcze idziemy?? 

2 komentarze:

  1. o nieeeeee! nie tęsknię za zimą;)
    ale zdjęcia piekne, moge oglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  2. za zimą na nizinach też niezbyt tęsknię. Ale zimę w górach uwielbiam i tęsknię za nią ;)

    OdpowiedzUsuń