17 stycznia 2014

Dzieje się

Tak ten rok będzie wyjątkowy. Już to czuje. Dzieje się. Dzieje się dużo nowego u mnie, ale dzieje się też dużo dobrego u moich najbliższych. Co mnie również bardzo cieszy. Co prawda są też i złe rzeczy u moich najbliższych i tutaj trzymam mocno kciuki, żeby jednak los był łaskawszy.

A u mnie zaczynamy nowy projekt - ZIMOWA KORONA SUDETÓW. Wyszło to samo z siebie. Tak bez planowania, więc oby szło dalej tak dobrze. Swoja drogą ciekawe czy się uda wszystkie szczyty tej zimy ;)

Tak się prezentuje lista szczytów.
źródło: tu

Więc trzymajcie kciuki :)




ps. mój blog został dodany do blogów podróżniczych, co napawa mnie radością :) Możecie też, jeżeli Wam się podoba oddawać na niego głosy TUTAJ. Bardzo dziękuję :)

i druga wiadomość która również bardzo mnie ucieszyła, to taka że mój blog znalazł się na bardzo fajnym spisie blogów podróżniczych u Podróżomaniaków :))





1 komentarz:

  1. wow, trzymam kciuki jasne:)
    a na podróżomaniakach jestem i ja:)

    OdpowiedzUsuń