21 listopada 2013

Karkonoskie Dni Lajtowe

Spotkania z ludźmi gór zawsze należą dla mnie do udanych. Możliwość spotkania się z osobami, których wyczyny się śledzi, posłuchania ich opowieści, możliwość porozmawiania z nimi zawsze sprawia przyjemność. Karkonoskie Dni Lajtowe są corocznym świętem ludzi gór, na którym spotykają się członkowie i sympatycy Polskiego Klubu Alpejskiego.


Co roku odbywają się w innym miejscu. W tym roku miastem które gościło imprezę był Karpacz. Całą impreza trwała 3 dni, a każdy dzień to była perełka wypełniona spotkaniami z cudownymi ludźmi, pełnymi opowieści, zdjęć, filmów.
Pogoda przywitała nas przecudowna, góry zachęcały do spacerów, a my na spotkanie z ludźmi gór.



Pośród osób, które dzieliły się swoimi opowieściami był Aleksander Lwow, Adam Bałecki, Aleksander Zakołodny, Siergiej Bogomołow, Monika Witkowska, Ihor Karabin, Gilberto Merlante, Teofil Vlad. I wiele innych znanych nazwisk. 


Gościem specjalnym był Denis Urubko, któremu nadano w tym roku Honorowe Członkostwo Polskiego Klubu Alpejskiego i wręczono nagrodę Primus Inter Pares 2013.

fot. materiały XIV Karkonoskie Dni Lajtowe


Były opowieści o Evereście, Nanga Parbat, wspomnienia o wyjątkowych ludziach, którzy niestety już nie są z nami, o planach na następne sezony, o przyjaźniach zawieranych w górach...

A na sam koniec pogoda zrobiła nam sympatycznego psikusa i spadł śnieg :)







2 komentarze:

  1. wow, Madziu, nawet nie wiedziałam, że są takie spotkania! w karkonoszach to ja jestem całkowicie zakochana!!! ależ to musiało być ciekawe spotkanie! jak czytałam Twoją relację to aż miałam ciary na plecach :) buziaki
    i śniegu też CI zazdroszczę bo ja na niego bardzo czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a w ten weekend kolejna cudowna impreza podróżnicza z dominacja tematów górskich :) Festiwal Filmów Świata 3 Żywioły :) Znowu naładuję akumulatorki i znowu będę wyruszać w góry :)
    pozdrawiam Cię cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń