25 marca 2013

Bieg to zdrowie :))

Ruch to zdrowie, bieg to zdrowie. Idzie wiosna więc i Ja powrócę do nawyku dreptania. Tak dreptania, bo patrząc na osiągnięcia biegaczy, którzy w tą sobotę pokonywali trasę Półmaratonu Ślężańskiego jeszcze mi daaaaaaaaaaaleko ;) 




Pogoda nie rozpieszczała, bo w Sobótce był 6-cio stopniowy mróz. Na szczęście słońce wyszło zza chmur i grzało ile tylko mogło. Udział zgłosiło 3497 uczestników, na mecie było 2659 dzielnych biegaczy. Bardzo dumna jestem z "moich" mieszkańców Gminy - w tym roku maraton ukończyło aż 66 osób :) 
Tutaj możecie zaznajomić się z wynikami.





Ponieważ zmagania biegaczy oglądałam jako przypadkowy kupywacz chleba - tak byłam właśnie na zakupach - więc nie posiadam swoich zdjęć. Te które tu się znajdują pochodzą ze strony organizatora ( i tu też Was odbłysłam po więcej).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz